Drukwerkdeal oprichter koopt print.com

logo-print-comMarco Aarnink, oprichter van Drukwerkdeal, komt drie jaar na de verkoop van zijn bedrijf terug met Print.com.

Tegen vaksite printmedianieuws zegt hij dat hij met Print.com een rentree wil maken in de internationale printmedia markt waar hij ‘gewoon’ gek op is. Uit de one pager Print.com zelf blijkt, dat zijn nieuwe bedrijf nog in beta is: ‘trial and error’ noemt Aarnink het, en hij lijkt te mikken op een next level printplatform. “Ja, wij zijn niet helemaal onbekend in de wereld van print, dus des te meer een reden om de lat extra hoog te leggen. We zijn een groepje drukwerknerds, in het dagelijks leven wellicht complete nono’s. Sociaal, dat wel, maar best bijzonder als het gaat om programmeren, innoveren en design.”

Over de waarde van de domeinnaam print.com kan Marco Aanink zelf niets zeggen

Een maand of twee geleden ben ik een paar namen op een rij gaan zetten, en er kwam eigenlijk maar één naam naar boven. Ik wist dat Print.com te koop was, er werd niks mee gedaan.” De ondernemer nam een domeinnaam-makelaar in de hand en sloot de deal. Hoeveel de domeinnaam kostte kan Aarnink contract-technisch niet zeggen.”

Uit onderzoek blijkt dat de overnamesom van print.com mogelijk 2.000.000 dollar bedraagt (bron: Domaininvesting)

Marco Aanink:

Het is het vastgoed van de toekomst. Het is een winkelpand aan de beste winkelstraat van de wereld.”

Op sprout staat een interview met Marco Aarnink Afgelopen juli kocht hij ook al de domeinnaam print.nl, de overnamesom van deze naam is onbekend.